Az első helyezett is AKG-s diák lett
Nemzetközi kapcsolatok
Erasmusszal Dublinben – Beszámoló és fotóalbum
Az AKG három, 11. Hepe-Hupa évfolyamos tanulója a Grundtvig Institutenak köszönhetően február 8-10 között részt vett az Európai Unió Erasmus KA2 „The voice of the youth” projektjén, az írországi Dublinben. A projekt célja, hogy tizenkettő videón keresztül népszerűsítse az újságírást a fiatalok körében, és emellett gyakorlati tippeket is adjon nekik. Mi mind a hárman...
Dániai csereprogram
Az őszi szünetben Dániába utazott egy hétre az AKG két hétévfolyamos képzéséről 25 diák. Két történelem- és etikatanár kísért minket, Varró Mária és Nagy-Mélykuti Luca. Hétfő reggel indultunk, elég korán, már reggel 9-kor a billundi reptéren voltunk. Onnan a dán iskola küldött értünk egy buszt, és kb. egy órát utaztunk még a Rejsby nevű...
Veszprém: Nemzetközi regionális EPAS találkozó
Háromnapos konferencián vettek részt az EP nagykövetiskola képviselői
Ismét külföldön jártak diákjaink az Erasmus együttműködés keretében
Az október 9 és 11 között lebonyolított programon hat diák képviselte iskolánkat és az országot
Erasmus+ projekttalálkozó: A politikusok bája és a mesterséges intelligencia
Április 25. és 29. között nemzetközi projekttalálkozónak adott otthont az iskolánk
Modelleztük a demokráciát az AKG-ban – beszámoló
A játékok során rengeteg vita és érdekes kérdés merült fel, amiket vegyes csoportokban vitattunk meg
Harmadik lett a 4forEurope regionális döntőjében az AKG csapata
Az Európai Parlament Nagykövetiskola specializáció diákjai vettek részt a versenyen
EUROSCOLA végre élőben – beszámoló és fotóalbum
Nógrádi Sára tudósítása Strasbourgból
Diákjaink az Erasmus együttműködésben
Projekttalálkozó Dániában
Európa nap az AKG-ban
Május 9-én iskolánban is megünnepeltük az Európa Napot
A 4 For Europe döntő eredménye
Az AKG-s csapat a 10. helyen végzett
10 nap Dániában
Bartha Máté beszámolója
Geeks for Education workshop
A Geeks for Education Erasmus+ projektünk újabb mérföldkövéhez érkeztünk. A FabLab Budapest munkatársaival közösen egy játékos workshopot tartottunk, ahol pedagógiai helyzetekről és folyamatokról, a tanári szerep sokszínűségéről és a STEAM tárgyak tanításáról beszélgettünk. A reflexiók alapján egy összefoglalóval gazdagítjuk a nemzetközi csapat munkáját, az eredményeink összegzése részét képezi annak a kézikönyvnek, mely a hároméves...