Matematika, túraszakkör
2016 óta dolgozom az AKG-ban. Matematikatanár és patrónus vagyok; lételemem a tanítás, a diákokkal való foglalkozás, a közös tevékenységek, örömök, élmények. Élvezem a szellemi és fizikai kihívásokat. Az egyik kedvenc időtöltésem a túrázás, akár extrém körülmények között is. Ezt az attitűdöt is igyekszem a gyerekeknek közvetíteni.
Biológia, természettudomány, robotika, alkotóház, digitális tárgykészítés
Természettudomány-tanár és patrónus vagyok, az iskola komplex természettudomány tantárgyának és digitális projektjének egyik kidolgozója. Sulinetwork és Gyúrós Tibor díjas pedagógus.
Történelem, életmódtörténet, TRUPP színjátszó alkotókör
Az AKG paleolitikuma óta tanítok itt, elgondolásaim alapján készültek az első történelemkönyveink, a diákokkal közösen írjuk színdarabjainkat. Ha többet szeretnél megtudni rólam, ezen a két linken találsz még infókat: https://hvg.hu/360/202242_lorinc_laszlo_portre
https://tte.hu/lorinc-laszlo/
Művészeti projekt, fotó alkotókör
1999-ben végeztem a Moholy-Nagy László Művészeti Egyetem (MOME) Vizuális kommunikáció tanszékén, fotográfia szakon, majd ugyanott a Tanárképző Tanszéken vizuális és környezetkultúra tanár szakon.
2000 óta tanítok különböző típusú művészeti oktatási intézményekben művészettörténetet, fotótörténetet, dokumentarista fotográfiát.
Magyar nyelv és irodalom, drámajáték és színjátszás
„A tanítás mindig interaktív színház, a gyerekekkel együtt kell létrehozni valamit” – vallom magyar-, történelem- és drámatanárként, valamint színházpedagógusként. Többéves színházi alkotómunka után, 2020-ban kezdtem tanítani, majd 2023-ban csatlakoztam az AKG tantestületébe, patrónusként.
Digitális kultúra, mozgóképkultúra és médiaismeret
1987 óta a pályán, de még nem kiégve, lelkesen igyekszem a diákokkal közösen tanulni, dolgozni.
Történelem, dramedy alkotókör
Működési területem a történelem és a dráma. Hiszem és vallom, hogy a kultúra nem információ, hanem élmény - ennek szellemében értelmezem és alakítom a mindennapok pedagógiáját.